Termeni si conditii

Termeni si conditii

1. DEFINITII SI TERMENI

Initinvest Consulting – este denumirea comerciala a Initinvest Consulting S.R.L, persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Iasi, Std. Sf.  Atanasie, nr. 21, avand numar de ordine in Registrul Comertului J22/1447/2008, cod unic de inregistrare fiscala RO 23838406.

Vanzator – Initinvest Consulting.

Cumparator – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica sau orice entitate juridica care efectueaza o Comanda.

Client – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Initinvest Consulting (electronic, telefonic, etc).

Utilizator – orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica care, prin finalizarea procesului de plasare a Comenzii, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.

Cosul meu – sectiune care permite Cumparatorului/ Utilizatorului sa adauge Servicii pe care doreste sa le achizitionezela momentul adaugarii sau la un moment ulterior;

Site – magazinul online gazduit la adresa web https://gdprexpert.ro.

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Servicii de pe Site.

Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu listat pe Site, inclusiv produsele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.

Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de  Bunuri si/ sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.

Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.

Continut – reprezinta:

– toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;

– continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/ sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;

– orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;

– informatii legate de Bunurile si/ sau Serviciile si/ sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;

– date referitoare la Vanzator, sau a lte date privilegiate ale acestuia.

Document – prezentele Termeni si Conditii.

Comunicari Comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/ SMS/ telefonic etc.)  continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la Bunuri si Servicii.

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui unui Bun si/ sau Serviciu de catre Initinvest Consulting, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile  Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.

Test online – serviciul de testare a cunostintelor achizitionat de pe site-ul www.gdprexpert.ro .

Simulare test online – serviciul de testare a cunostintelor achizitionat de pe site-ul www.gdprexpert.ro , a carui scop este familiarizarea utilizatorului cu platforma de testare online.

2. DOCUMENTE CONTRACTUALE

2.1 Prin plasarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.
2.2 Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
2.3 Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/ sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.
2.4 Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/ sau SMS a notificarii de confirmare a Comenzii.
2.5 Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia venind informatiile furnizate de catre Cumparator.

3. POLITICA DE VANZARE ONLINE

3.1 Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Utilizator/ Cumparator.
3.2 Din motive justificate, Initinvest Consulting isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Utilizatorului/ Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/ sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Utilizatorului/ Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Initinvest Consulting. In oricare dintre aceste cazuri, Utilizatorul/ Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Marketing al Initinvest Consulting, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor sus mentionate.
3.3 Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
3.4 Initinvest Consulting poate publica pe Site informatii despre  Bunuri si/ sau Servicii si/ sau promotii practicate de catre acesta, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.
3.5 Toate tarifele aferente Bunurilor si/ sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A., cu exceptia cursurilor autorizate ANC, care sunt scutite de T.V.A.
3.6 In cazul platilor online Vanzatorul nu este/ nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.
3.7 Toate informatiile folosite pentru descrierea  Bunurilor si/ sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

4. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA

4.1 Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/ sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a Initinvest Consulting, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).
4.2 Clientului/ Cumparatorului/ Utilizatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/ sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de Initinvest Consulting, includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al Initinvest Consulting asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al Initinvest Consulting.
4.3 Orice Continut la care Clientul/ Cumparatorul/ Utilizatorul are si/ sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care Continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre Initinvest Consulting si acesta, si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea Initinvest Consulting cu referire la acel Continut.
4.4 Clientul/ Cumparatorul/ Utilizatorul poate copia, transfera si/ sau utiliza Continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile Documentului.
4.5 Cumparatorul isi asuma raspunderea de folosire individuala a materialelor primite sub forma de KIT GDPR, fara a le distribui catre terti, daca nu exista un acord in acest sens intre Cumparator si Initinvest Consulting.
4.6 Cumparatorul va pastra in siguranta si va depune toate diligentele spre a nu fi facute publice ca atare materialele primite sub forma de KIT GDPR, cu exceptia cazul in care exista un acord in acest sens intre Cumparator si Initinvest Consulting.
4.7 In cazul in care Initinvest Consulting confera Clientului/ Cumparatorului/ Utilizatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Clientul/ Cumparatorul/ Utilizatorul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea Initinvest Consulting pentru respectivul Client/ Cumparator/ Utilizator sau oricare alt tert care are/ obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.
4.8 Niciun Continut transmis catre Client, Utilizator sau Cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/ sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea Initinvest Consulting si/ sau al angajatului/ prepusului Initinvest Consulting care a mijlocit transferul de Continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.
4.9 Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

5. COMANDA

5.1 Clientul/ Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/ sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/ sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun si/ sau un Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/ Serviciului.
5.2 Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.
5.3 Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil/ agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.
5.4 Termenul de livrare a continutului digital este de maxim 24 de ore, in zile lucratoare, de la finalizarea platii (timp necesar procesarii acestora).
5.5 Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
5.5.1 neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
5.5.2 invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Initinvest Consulting, in cazul platii online;
5.5.3 datele furnizate de catre Client/ Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;
5.6 Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare.
5.7 In cazul prestarii de Servicii, Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa renunțe la un Serviciu, potrivit OUG nr 34/2014, cu minim 14 zile calendaristice inainte de inceperea prestarii Serviciului, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri.
5.8 In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea completa online formularul de retragere, ce se regaseste la adresa https://gdprexpert.ro/protectia-datelor/.
5.9 In cazul in care Clientul/ Cumparatorul solicita retragerea din Contract cu minim 14 zile inainte de data prestarii serviciilor, iar Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
5.9.1 pentru Comenzile achitate cu card online ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat;
5.9.2 pentru Comenzile achitate cu Op/ ramburs/ Card bancar-> prin virament bancar sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat;
5.9.3 pentru Comenzile achitate cu numerar la sediul Initinvest Consulting -> prin restituire numerar, prin restituirea contravalorii produsului in contul bancar transmis de client sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat.
5.10 In cazul in care un Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi prestat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/ Cumparatorul asupra acestui fapt, comunicandu-i Cumparatorului o alta data de prestare a serviciului,
5.11 In cazul in care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului, cu minim 14 zile inainte de inceperea prestarii Serviciului, Vanzatorul va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Serviciului, in termen de maxim 14 (paisprezece) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt.

6. COMANDAREA SI SUSTINEREA TESTELOR ONLINE

6.1. Dupa plasarea comenzii de test online veti primi pe e-mail instructiunile privind crearea contului de utilizator.
6.2. Dupa crearea contului, acesta va fi INACTIV. Odata ce plata a fost confirmata (in maxim 24 de ore lucratoare), contul va deveni activ si veti primi un e-mail cu instructiunile privind accesarea platformei de examinare.
6.3. Dupa logarea in platforma de examinare online, in Dashboard (STANGA SUS), la sectiunea UPCOMING EXAMS veti regasi 1 sesiuni activa, cea de examinare. Daca testul pe care l-ati achizitionat include si 1 simulare, veti regasi 2 sesiuni active (cea de simulare si cea de examinare).
6.4. Toate testele online pot fi trecute DOAR DACA minim 60% din raspunsuri sunt corecte.
6.5. La finalul testului, daca testul pe care l-ati achizitionat include eliberarea unei Diplome de Certificare Competente, aceasta se va genera automat la finalul acestuia, in caz de promovare a testului, adica pentru minim 60% raspunsuri corecte,
6.6. In cazul simularii online nu se elibereaza Diploma de Certificare a Competentelor, pentru minim 60% din raspunsuri sunt corecte. Simularea are ca scop familiarizarea dvs. cu platforma de testare.
6.7. Fereastra de examen are un cronometru si veti putea vizualiza permanent timpul ramas, imediat ce incepeti examenul. Odata ce timpul s-a scurs, examenul este finalizat si nu mai este posibila niciun fel de actiune.
6.8. Puteti marca orice intrebare (Butonul FLAG din dreapa jos a ecranului) pentru a reveni asupra sa mai tarziu.
6.9. Puteti sterge raspunsurile (Butonul CLEAR din dreapa jos a ecranului).
6.10. Daca apasati Butonul DROP din dreapa jos a ecranului, inseamna ca renuntati la examinare si niciun rezultat nu va mai fi generat. Examenul este considerat picat.
6.11. Puteti finaliza examenul, chiar daca sunt intrebari la care nu ati raspuns. Scorul pentru acestea va fi 0. Intrebarile corecte vor primi 10 puncte fiecare.
6.12. Odata ce ati apasat butonul FINISH si examenul este finalizat, nu mai puteti reveni.
6.13. In timpul sustinerii examinarii online (atat a testului, cat si a simularii) optiunea de copy-paste este restrictionata si orice incercare de fraudare a examenului va fi alertata in sistemul de supraveghere si poate duce la descalificarea dumneavoastra.
6.14. In timpul examinarii, nu trebuie sa efectuati nicio alta activitate. Examenul dvs. va fi incheiat dupa atingerea numarului maxim de alte activitati identificate de platforma.
6.15. Daca ati comandat 1 simulare ptr. unul dintre testele online, odata ce plata a fost confirmata (in maxim 24 de ore lucratoare), simularea va fi alocata testului pentru care ati achitionat-o si veti primi un e-mail de confirmare.

7. BUNURI/SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE

7.1 Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:
7.1.1 contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vanzator;
7.1.2 furnizarea de Servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vanzatorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
7.1.3 furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere, prin acordul pe care il furnizeaza inainte de plasarea comenzii, bifand consimtamantul privind Termenii si conditiile site-ului.
7.1.4 testarile online (inclusive simularile) care au fost initiate, indiferent daca au fost sau nu finalizate.

8. CONFIDENTIALITATE

8.1 Initinvest Consulting va pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care le furnizati. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile mentionate in prezentul Document.
8.2 Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/ Client cu privire la Comanda/ Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

9. COMUNICARI COMERCIALE

9.1 Cumparatorul/ Utilizatorul/ Clientul isi poate modifica in orice moment optiunea cu privire la acordul dat Vanzatorului pentru Comunicarile Comerciale continand informatii generale si tematice inclusiv informatii cu privire la oferte sau promotii, dupa cum urmeaza:
9.1.1 prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in Comunicarile Comerciale primite de la Vanzator;
9.1.2 prin contactarea Vanzatorului.
9.2 In urma achizitionarii unui Bun/ Serviciu, Vanzatorul poate transmite Cumparatorului/ Utilizatorului Comunicari Comerciale cu privire la:  sugestii de Bunuri/ Servicii recomandate a fi utilizate impreuna cu Serviciul achizitionat.
9.3 Clientul/ Utilizatorul se poate dezabona, in orice moment, de la Comunicarile Comerciale mentionate la punctul 9.2. de mai sus prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in mesajele comerciale primite de la Initinvest Consulting sau prin contactarea Initinvest Consulting in acest sens.

10. FACTURARE – PLATA

10.1 Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.gdprexpert.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare, exceptie facand cursurile autorizate ANC, care sunt scutite de T.V.A.
10.2 Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura privind pretul Bunurilor si Serviciilor, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
10.3 Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce Servicii ce urmeaza a fi prestate de Initinvest Consulting.
10.4 Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a se asigura ca datele introduse la pasul DETALII DE FACTURARE sunt corecte.
10.5 Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata de acesta.
10.6 Datele cardului de plata ale Utilizatorului/ Cumparatorului nu vor fi accesibile si nici nu vor fi stocate de catre Initinvest Consulting sau de catre procesatorul de plati integrat in Site, ci doar de catre institutia de autorizare a Tranzactiei sau o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei identitate Utilizatorul/ Cumparatorul va fi informat, anterior introducerii datelor. Entitatea autorizata sa presteze servicii de stocare a datelor de card este EuroPayment Services SRL, societate constituita si care functioneaza conform legislatiei din Romania, înregistrată la Registrul Comertului, sub numarul de înregistrare RO18773866, avand sediul social Str. Mizil, nr.2C, Bloc Socum, etaj 1, stanga Sector 3, Bucuresti, România, 032265.
10.7 In anumite cazuri, pentru mentinerea securitatii Tranzactiilor, la inregistrarea Comenzii, Cumparatorului i se va solicita sa autorizeze plata prin reintroducerea parolei aferente Contului sau utilizarea amprentei digitale in cazul terminalelor mobile care au aceasta facilitate.

11. LIVRAREA BUNURILOR / SERVICIILOR

Livrarea bunurilor / serviciilor in format electronic se va face pe adresa de e-mail completata de catre Cumparator in Detalii de livrare.

12. RASPUNDERE

Vanzatorul isi rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic Termenii si Conditiile Site-ului pentru a reflecta orice modificări ale modului si conditiilor de functionare a Site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabili Clientilor / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la momentul afisarii in Site.  În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe Site versiunea modificată a Documentului, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestui Document.

13. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Initinvest Consulting are Sistem de management al securitatii informatiilor certificat conform ISO/IEC 27001:2013. Siguranta datelor cu caracter personal, precum si respectarea conditiilor impuse de Regulamentul General de Protectie a Datelor cu caracter Personal 679/2016 se regasesc in Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul Document.

14. FOLOSIREA COOKIE-URILOR

Vezi Politica de Confidentialitate: https://gdprexpert.ro/politica-de-confidentialitate/.

15. FORTA MAJORA

15.1 Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/ sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
15.2 Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
15.3 Consultantul InITinvest Consulting poate finaliza in orice moment sedinta de consultanta gratuita online/audio/video, fie prin proprie decizie, fie daca exista o atitudine nepotrivita ori in cazul utilizarii de catre client a unui limbaj neadecvat.

16. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Vanzator si Utilizatori / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Iasi.

V.02 – Februarie 2021

Privacy Preferences
When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.